Armbøjninger hver dag – Se imponerende resultater!

Armbøjninger hver dag – Se imponerende resultater!

Vi bevæger os med hastige skridt mod de varmere måneder, og måske er det ved at være tid til at få opbygget strandkroppen, så du virkelig kan vise dig frem? Hvis du kaster dig ud i armbøjninger dagligt, så vil du faktisk kunne opleve nogle ret vilde resultater, som ikke alene vil gøre gutterne misundelige, men det er også noget, damerne er glade for. Så måske er det på tide at komme i gang, så du kan dominere strandsæsonen i år!

Hvad træner armbøjninger?

Armbøjninger er fantastiske, fordi de træner hele din overkrop. Det er nemlig ikke kun armene, som er armbøjning muskler, men også blandt andet brystmusklerne og skuldrene, som netop også bruges i træningen. Du opnår derfor de stramme brystmuskler gennem de daglige armbøjninger, og du kan derfor godt forberede dig på at modtage imponerede blikke, når du flekser på stranden til sommer.

Der er selvfølgelig mere i træningen end blot at få et udseende, som bare spiller. Du får også en sundere krop, og du får opbygget muskelstyrke, som kan hjælpe dig i din dagligdag. Du kan med fordel også foretage træning ved siden af, hvor du blandt andet bør fokusere på dine core muskler, som netop danner en solid stamme, som du kan bygge op omkring – og det hjælper dig også med armbøjningerne!

Forskellige typer armbøjninger

Der er flere forskellige typer af armbøjninger, og du vil opleve at nogle er bedre for dig end andre. Hvis du er helt ny til armbøjninger, så kan du med fordel køre med mindre sæt, men også måske støtte på knæene, indtil du er vant til de bevægelser, som indgår i øvelsen. Armbøjninger er netop en af de bedste triceps øvelser, men de kan være hårde i starten, hvis du ikke er vant til det. De almindelige armbøjninger, hvor du bruger fødderne i stedet for knæene giver dog mere for dine core muskler.

Når du begynder at have styr på armbøjningerne, og det begynder at blive let, så kan jo vælge at udfordre dig selv, og f.eks. køre den med én arm eller prøve dig frem med varianterne, hvor du ikke har fødderne placeret på jorden. Det er ekstremt hårdt, men det er i særdeleshed også noget, som imponerer både gutterne og damerne.

Det siges generelt, at brede armbøjninger, hvor du har armene længere ude, fokuserer mere på brystmusklerne, hvorimod du med de smallere udgaver vil fokusere mere på din triceps.

Træningsudstyr armbøjninger

Armbøjninger er kendt som en af de bedre triceps øvelser uden vægte, men du kan sagtens gøre træningen bedre med det rigtige udstyr. Du kan f.eks. med fordel anskaffe dig særlige håndtag – armbøjninger bliver nemlig kun bedre af at du får et fast greb at holde i. Disse vil ofte hedde noget i form af ”Push Up Bar” eller lignende, og de kan give dig lidt ekstra i træningen, som vil blive mere komfortabel og effektiv.

Daglig træning

Holder du den daglige træning kørende, så vil du hurtigt opleve, at det bliver en vane, og du vil begynde at se og mærke resultater ret hurtigt. Inden sommeren rammer, vil du have opnået en stærkere og flottere krop, som du naturligvis kan bygge videre på. Det handler i høj grad om at komme i gang og få opbygget nogle gode rutiner. Og hvis du har brug for lidt ekstra motivation, så kan du med fordel tjekke denne video og se, hvor meget du opnår på blot 30 dage:

Relaterede Indlæg

SSD harddisk test – Få plads til alt på en lynhurtig SSD harddisk

SSD harddisk test – Få plads til alt på en lynhurtig SSD harddisk

Guide: Sådan får du en tæt barbering

Guide: Sådan får du en tæt barbering

Guide: Sådan klipper du din hund selv

Guide: Sådan klipper du din hund selv

Kan man klippe en hund med en almindelig trimmer?

Kan man klippe en hund med en almindelig trimmer?

Nyeste Artikler

Nyhedsmail

Annonce

Følg med på Facebook!

Facebook Pagelike Widget

Er du vild med kvinder?

Vi elsker motorer!

Annonce

Gaming